چهارشنبه ۱ مهر (۲۲ سپتامبر ) بود که انفجار مهیبی در محله ی «تپه فرانسوی»، ۳۵ یهودی را به خاک و خون کشید که از میان آنها ۳ نفر به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۳ (۲۲ سپتامبر ۲۰۰۴) بود که انفجار مهیبی در محله پرازدحام «تل‌الفرنسیه» (تپه فرانسوی) واقع در شهر قدس، ۳۵ صهیونیست اشغالگر را به خاک و خون کشید که از میان آنها ۳ نفر به هلاکت رسیدند.
دقایقی بعد، یگان‌های «شهدای الاقصی»، شاخه نظامی جنبش فتح، مسئولیت این انفجار را به عهده گرفت و نام مجری عملیات را اعلام کرد: شهید زینب علی عیسی ابوسالم


دوشیزه ی شهادت طلب فلسطینی، «زینب عیسی ابوسالم»

و به این ترتیب نام این دوشیزه ۱۸ ساله فلسطینی در تاریخ جهاد امت اسلامی به عنوان دهمین زن شهادت طلب فلسطینی ثبت شد.
او که اهل اردوگاه «عسکر» بود، قصد داشت تا خود را به داخل یکی از اتوبوس‌های حامل صهیونیست ها برساند ولی توسط پلیس شناسایی شد و مورد حمله قرار گرفت اما بلافاصله خود را در میان مهاجمین منفجر کرد و با تکه‌های استخوانش پیکر ده ها اشغالگر صهیونیست را درید.


سر جدا شده ی زینب ابوسالم در تپه ی فرانسوی

جالب است که بدانید محل عملیات یعنی «تل الفرنسیه»، کانون تجمع روزانه تعداد کثیری از صهیونیست هایی است که قصد دارند از پایانه اتوبوس‌های این مکان، خود را به شهرک های صهیونیست نشین برسانند.
 
 
جمع‌آوری آثار بجامانده از عملیات توسط صهیونیستها

انجام این عملیات کارآمدی موانع و تدابیر متعدد امنیتی حاکم بر سرزمین فلسطین را برهم زد و یک علامت سوال بزرگ پیش روی دستگاه های عریض و طویل امنیتی اسراییل گذاشت: چگونه دختری ۱۸ ساله با ظاهری کاملا عربی و با حجاب اسلامی توانسته خود را به یکی از کانون‌های پر ازدحام صهیونیست ها در شهر قدس برساند؟
 
منزل پدری شهید زینب ابوسالم بعد از عملیات

پی نوشت:
با این که سر دادن در راه خدا برای شیعه مذهب، نه عجیب که احلی من العسل است! اما شرمندگی که نه، حس حقارت نفسمان را بند می آورد!
وقتی یک دختر مسلمان فلسطینی، جهنم را برای آل صهیون در همین دنیا فراهم می کند و آتش خشم خداوند را چنان بر سر غاصبان قدس فرو می بارد که فجعلهم کعصف ماکول! خدا نکند مردان حقیقی امت رسول الله چنین زنانی باشند!
روی دیگر آتش خشم، شعله محبت است و این شعله آن چنان به دامن پاک فرشتگان فلسطینی می افتد که از آن پیکرهای پاک و آسمانی فقط سری برجای می ماند، آن چنان که از یاران حسین (علیه السلام) جز سرهایی بر نی، یادگاری باقی نماند!
یا حسین!
مبادا که در قیامت در برابر صاحبان این سرهای سرافراز، سرافکنده باشیم!
خدایا!
ارادتمندان حسین را در حسرت چنین شهادت هایی نمیران!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 235
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    لا اله الا الله
  • ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 1
    خوشابحالش...
  • بهاره ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    1 0
    مشرق خیلی خوشت میاد از این خبرها و تصاویر ترسناک
  • غلامرضا ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    سلام خوشا به حالش
  • سلماني ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    درود بر مجاهدين راه خدا كه تسليم نشدند و به تسليم كشاندند
  • احمد ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 1
    حالا این افتخار بود که اینگونه نوشتی و عکسش رو گذاشتی آخه این چه جور مبارزه مسخره ای هست که شما بهش افتخار می کنید .
  • حسین ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    احسن بر او و فلسطینیها
  • ایرانی ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    انشاالله شرمنده چنین شهدایی از دنیا نرویم که مطئن باشید هیچ جوابی در مقابل امام حسین ع و جدش رسول اکرم نداریم ... و همچنین اف به غیرت نداشته ی سران مرتجع کشورهای عربی !!!!
  • محمد ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    ما که نفهمیدیم وقتی یه انتحاری میاد و تو عراق ویا پاکستان خودشو بین شیعیان منفجر می کنه میشه تروریست و افراطی و این کار خودکشی محسوب میشه اما این مورد را شما میگید شهید ، مشکل ما همینه که یه تعریف ثابت از عملکردهامون نداریم اگه اون کار ، یه کار تروریستی است پس این کار هم تروریستی است چون هر دو یه جور انجام شده و از طرفی هر دو بر اساس معیار و ارزشهاشون و طرز فکرشون مبنی بر درست بودن کارشون ، این کار رو انجام دادند .
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    1 0
    مشکل تو و امثال تو اینه که شعور ندارین بفهمین اون چیزی که مایه تفاوت بین این دوتا عمل میشه، نیت و هدفه. اون تروریستهای عراق و پاکستان میان خودشونو بین شیعیان منفجر می کنن و آدمای بیگناه رو می کشن، اینها خودشون رو بین اشغالگرایی منفجر می کنن که اومدن خونه زندگیشون روغصب کردن واگر غیرت و شرف امثال تو بود، اینا احتیاجی به انجام این عملیات ها نداشتن.
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    چناب ناشناس، طبق همون دینی که سنگشو به سینه میزنین ترور عملی طرد شده است.وگرنه جناب مسلم بن عقیل میتونست ابن زیاد رو با ترور ناجوانمردانه به درک واصل کنه.اینجاست فرق بین حسینیان و یزیدیان، تفاوتی نمیکنه طرف مقابل یزیدی باشه، اسراییلی باشه یا شیعه، ترور کلا حرکتی است مذموم
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    جالب اینه که حجاب از سرش نیوفتاده روحش شاد
  • سید محسن ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    خواهرم سلام ما را به عمه گرانقدرمان زینب(ُس) برسان!
  • سید ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    جز زیبایی چیزی ندیدم.
  • محسن ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    آیا از به تصویر کشیدن شهادت چیزی زیباتر در این عالم هست؟!
  • محمد.محمد ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    وقتي ريختن توي كشورت و خونه وباغهات رو خراب كردند و كشورت رو صاحب شدند و هم وطاناتو كشتن و تو هم سلاح نداشتي براي مبارزه همه دنيا هم پشت متجاوز باشن اونوقت خودت هم همين كارو ميكني . شك نكن.
  • فرهادی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    خوش آن روزی که نوبت بر من آید
  • جلال ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اینگونه اخبار خون در رگهای مرده جاری میکند و شوکی است برای بی غیرتان!
  • جلال ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    مسخره طرز فکر توست! توکه نمی فهمی دم فروبند!
  • Kevin ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    جناب ناشناس دوم، سلام شما دقیقاً دارین از چه دینی صحبت میکنین!؟ لطفا اگر نظری از علمای معروف در این رابطه هست بفرمایید تا ما هم روشن بشیم. ولی در کل اینو بهتون بگم که وقتی یه افرادی به زور وارد خونه ی شما میشن قضیه خیلی فرق میکنه. لطفاً همه ی جوانبو ببینید. با تشکر
  • رضا ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    عملیات تروریستی به این صورت حتی در ایران هم مورد اعتراض قرار میگیره اینا اگر مردهستن خیلی با غیرتن با یک کلاش بیشتر از این حرفها میتونن از صهیونیست ها تلفات بگیرن ================= مثل دوره جنگ حتما اون موقع مردم ایران این حماقت ها رو انجام دادن تا تونستن عراق تجاوز گر رو بیرون کنن ================= هنوز هستن خشک مغزهایی که فکر میکنن با این رفتار تروریستی با ائمه محشور میشن
  • مختار ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اي كسي كه معناي كشته شدن درراه خدا را نمي فهمي.اين عين سعادت است.مگرنه اينست.كه لحظه هرمرگي را خدا ميداندوبس(قران كريم) اياشهادت بهتراز مرگ دربيمارستان ويارختخواب نيست.اين هم دشمني كه خانه وناموست راغصب كرده.لااقل قد اين دختر فلسطيني غيرت داشته باش.
  • عمر کردستانی ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    الله اکبر ازاین غیرت وحماسه سازی یک تار مویش به همه بی غیرتان سرمایه داران عرب بخصوص پادشاهان بی غیرت وبی شرف عربی می ارزد زنده باد شهادت واحساس غیرت مرگ بر پادشاهان بی غیرت حوزه خلیج فارس خصوصا آل سعود وآل نهیان و آل خلیفه و......................
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    فهم اینها شعوری میخواهد که از توان تو خارج است-
  • جلال ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    هنوز هستند احمقهای بی غیرت و شهوت ران و عقده ای که عملیات شهادت طلبانه را تروریستی می دانند
  • محسن ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    ما رایت الا جمیلا
  • محسن ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    یک چیزی هست به نام غیرت.فکر نکنم تاحالا شنیده باشی و احتمالا نداشتی.وقتی بیان خواهر و مادرت رو به بدترین شکل باهاشون برخورد کنن اونوقته که یک رگ هست به اسم رگ غیرت که میگن میزنه بالا.بعد همچنین کارهایی میکنند که تو نمیتونی درک کنی
  • محسن ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    1 0
    احتمالا شما شیعه نیستی که درد غیرت داشته باشی
    • .... IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      0 0
      موافقم
  • محسن ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    وقتی میخوری و میخوابی و کسی به تو و خانوادت کار نداره میشه همین
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    خفه شو پدر سک
  • طلوعی ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    ما رایت الا جمیلا
  • 110 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 1
    سلام راه ما راه حسين است كه خانواده خود را جهت احياء اسلام ناب محمدي فدا كرد و با كفار مسلمان نما جنگيد و صلح نكرد.
  • حمید ب ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    احمد آقا زیاد به مغزت فشار نیار یه وقت فتق مغزی نگیری
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    طرفدارای روحانب ببینن و خجالت بکشن
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    خدایا توفیق شهادت بده
  • رضا یاراحمدی ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    حامیان اسرائیل در کشور ما امروز عزادار شدند.
  • حمید ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    کلاش که سکه نیست از پشت گوشش در بیاره بره جلو همه روبزنه مردم کورکه نیستن میتونن از خودشون دفاع کنن ویا فرارکنن ولی اینطوری چیو میبینن به ریسکش نمیارزه وکسی هم به یه زن تو عملیات انتحاری کمتر شک میکنه
  • علی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    واقعا کار دلنشین و زیبایی کرده اما به نظر دوستان اگه کسی میخواد عملیات انتحاری انجام بده بهتر نیست تعدادی ساچمه هم قورت به که هنگام انفجار ترکش های بهتری پخش کنه انشاالله منم اینکارو یه روز برای اسلام و کشتن صهیونیست ها انجام میدم .
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    حیف اسمی که روی تو گذاشتن
  • سلطان ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    نمی فهمم منفی ها براچیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    پ ن پ قط باید خبرای دل خوشکنک بذارن!!!!
  • ناشناس ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    بهاره خانم نه تنها مشرق ، بلکه هیچ شیعه و وجدان بیداری از جنگ و خونریزی خوشحال نشده و استقبال هم نخواهد کرد ، دیدن این تصاویر می بایست نظر خانم های این مملکت را به چند نکته جلب کنه ، اول اینکه نباید فراموش بشه این آزادی و امنیتی که ما داریم به برکت خون هزاران شهید است که باید از این خونها به خوبی پاسداری بشه ، دوم اینکه این تصاویر افتخار آفرین را ترسناک ندانند و با خودسازی و ایمان قوی ، نگاهشان همانند حضرت زینب(س) باشد که 17 سر بریده را با آن اوصاف می دید ولی فرمودند: من چیزی جز زیبایی ندیدم. احمد آقا برادر بزرگوار ، بله که افتخار است ، آوازه دروغین اسرائیل با همین عملیات های حزب ا... و فلسطینی ها از بین رفت و کارآمدی موانع و تدابیر متعدد و ... از بین رفت
  • رضا یاراحمدی ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    یعنی چی ؟ مگه طرفداران آقای روحانی با این کارها مخالفند؟ چرا بی جهت به مردم تهمت می زنید؟ همه مسلمانان واقعی از جمله طرفداران آقای روحانی با اسرائیل سفاک دشمن هستند.
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    الاعمال بالنیات اگر کسی به خانه شما تجاوز کرد و همه دنیا با او بودند و دستهایت خالی... چه می کردی؟ منفجر کردن خود بین شیعیان یعنی کشتار. چون تو خونه های خودشون هستن ولی اونجا وطن فلسطینی هاست... این رو می فهمید؟!!!! درود به غیرتت خواهر شهیدم
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    هنوز هستن آدم های مغز فروخته ای که فرق بین جهاد و ترور رو نمی فهمن.....
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    چه زیبا به شهادت لبخند میزنند
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    که چی بشه با نشان دادن این اخبار .
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • بنده خدا ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    درود بر مجاهدين راه خدا كه تسليم نشدند و به تسليم كشاندند
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    akhe on k emam hosein ro nemishnakht soni bod
  • تنها ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    میدونم منتشر نمیکنی این سنی ها با شیعه هم همینکار را میکنن شیعیان سوریه را ببینید کودکان دو سه ساله را سلاخی میکنن. بوسه اسماییل حنیه بر دستان مفتی که خون شیعه را حلال کرد فراموش کردید
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    تبلیغ خشونت طلبی
  • ابراهیم ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    یا حسین ماشاالله به غیرت و شرفش. چه ایمان و تقوایی داشته. یکی از دوستان گفت حجابش کامله، وقتی خوندم نظر و تنم لرزید و رفتم دوباره عکس و دیدم،الله اکبر ، نشان از اعتقاد راسخ این خواهرمون داشت که بعد از شهادت همچنان با حجاب کامل بود. با حضرت زهرا(س) مشهور بشن. یه نکته من تو درست بودن این عمل شکی ندارم فقط به لحاظ مبنایی چون مطالعه نداشتم، کمک میخوام تا فرق عملیات شهادت طلبانه با تروریستی رو با ادله اثبات کنه. دوستان کمک کنند.
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    خدا از گناهاش بگذره. خودکشی و کشتن بی گناهان و مسافران اتوبوس شهری خلاف شرع اسلام است.
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    هیچی داداش باشما نبود شما مشغول باش؟؟؟؟؟
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    soni bod na vahbi soniha ashegh amamha hstand asmsh zinabe
  • یک انسان ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    واقعاً برای این سایت و بعضی از کاربرایی که میان از این خبر استقبال می کنن و خوشحالاً متاسفم! اون بچه ی اسرائیلی که کشته شده مگه چه گناهی کرده؟! کار درستیه مردم بیگناه رو کشتن؟! اگه میخواد ضربه بزنه، بره مقامات بلند پایه اسرائیل رو مورد هدف قرار بده، نه مردم بیگناه رو! حتماً میگین که چون اونا میان مردم مارو می کشن ما هم مردم اونارو می کشیم! آیا مسلمان ودین اسلام اینو میگه؟! افراد بیگناه رو بکشین؟! پس نباید وقتی بمبی تو عراق منفجر میشه معترض باشین! ننگ بر این سایت که این خبر رو مایه افتخار میدونه! همچنین آبروی اصولگرایان هم برده با این طرز فکرش! مشرق چاپ کن ببینم کی میخواد جواب بده!!
  • حسین ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    فارغ از اینکه اسم این کار رو عملیات تروریستی یا شهادت طلبانه بگذاریم آیا در فقه شیعه چنین عملی مجاز است؟ کسی هست بدونه؟
  • میثم صفائی ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    کار خدا رو ببین روسریش در نیومده
  • شناس ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    آره صهيونيست ها هم واي ميسن اينا بيان با كلاش تلفشون كنن... واسه همون حماقت هايي كه ميگيه الان نشستي اينجا از سر دلخوشي و بي عاري داري مزخرف ميگي...
  • شناس ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    سني و وهابي فرق ميكنه عزيز من.اونا كه تو ميگي وهابي ها و تكفيري هاي حيوان صفتند.
  • مهدي ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    شهادتت مبارك خواهرم...
  • شیعه ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    ؟یک سنی سلفی مسلک عملیات انتحاری انجام دادو شهید لقب گرفت؟ ودرجایی دیگر یک سلفی خودشو بین زائران امام حسین منفجر کرد و تروریست لقب گرفت؟ چرا برخورد دوگانه ائمه اطهار همه ترور را را رد کردند حتی درمورد بدترین افراد مخالفت خود را دربرابرترور (حتی دشمنان اسلام)نشان دادند و ترور رامضمون شمردند ترور در هر صورت اشتباه و گناه است شیعه اهل بیت اهل نامردی نیست اعمال این سلفی ها را به شیعه نچسبانید سرهای وهابی و سلفی ها را باسرهای مطهر شهدای کربلا قیاس نکنید فقط می گم ازخدا بترسید
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    درود خدا بر شهیدانی که با نثار جان خود انسان های آزاد اندیش را در راه مبارزه با ظلم و بیعدالتی فرا می خواند. روح پاک شهیده «زینب ابو سالم» با دیگر شهدای اسلام در جوار رحمت حضرت حق جاودان باد و راهش پر رهرو. چیزی که صهیونیست ها و پشتیبانانشان را سخت در وحشت انداخته راه مقاومت و روحیه شهادت طلبی همچون سیده زینب ابو سالم است و این راه تا پاک شدن زمین از لوث وجود نحس تمامی کفار ، مشرکین و منافقین از روی زمین ادامه دارد. حالا کور اندیشان عافیت طلب هر چه می خواهند بگویند. «و للحق دوله و للباطل جوله» عاقبت امر، حق پیروز است و این وعده الهی است «و فان حزب الله هم الغالبون»
  • جمالی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    ترور ىر برخي شرايط ویژه مجاز است. البته شرایطی دارد که باید سر خود و بدون دقت به شرایطش انجام نگیرد. پیامبر اکرم عده ای را برای کشتن ناگهانی کعب بن اشرف یهودی در خانه اش فرستاد و آنها وی را کشتند و برگشتند. کعب بن اشرف کسی بود که بر ضد پیامبر و مسلمانان هر چه در توان داشت انجام می داد.
  • جمالی ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اگر بچه ها و معصوم ها را کشته باشه موافقم ولی از کجا می دونی بچه ها کشته شدند؟؟ شاید همه مردهای بزرگ بودند.
  • akbar ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    دوستان عشق شهادت اگه واقعا این همه جیگر دارید تشریف ببرید سوریه تا قلبتونو از سینتون در بیارن بخورن پشت کامپیوتر ببین چه شیر شدن؟
  • جمالی ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    این ها چه بی گناهانی هستند که به طور دانسته به سرزمین دیگران آمده و با مالیاتهایشان در خون ریزی مسلمانان شریک هستند. اگر فلسطینی ها کل آمریکا را اشغال کرده و مردم آن جا را آواره کرده بودند اون وقت کسی از اونها ایکار را می کرد هم این طور می گفتی؟؟؟
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    خشونت به هر شکل آن محکوم است به خصوص به این صورت.
  • ناشناس ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    ببند دهنتو تبلیغ خشونت طلبی!!! چیزی از مقاومت و فرهنگش نمیدونی بشین سر جات!
  • صبا ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    بهاره جان این تصاویر پندی است برای بی غیرتان
  • صبا ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    آقا رضا اگر اینها سلاح داشتن که وسیله دفاع از خودشان سنگ نبود حالم از مردان بی غیرتی مثل شما بهم میخوره اصلا به شما هم میشه گفت مرد
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    دست شما برای ما دیگه رو شده تا میخواهید بنویسید ادامه بدید خوب دارید میسوزید .....
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اونایی که طرفدار این گونه تروریست بازی هستند لطفا خواهرومادراشونو با زنهاشونو بفرستند فلسطین هی با انتحاری خودشونو جلوی صهیونیستها بترکونند شاید فلسطین ازاد شد.نیازی به جهاد توسط مثلا این مردها!! نیست.آخه ابله لباس شخصی!! اگه خودت غیرت داشتی و میرفتی جلوی صهیونیستها عملا و واقعی می ایستادی دیگه نیازی نبود این زنان خودشونو بترکونند که. ضمنا تروریسم در منطق اهل بیت نمیگنجه.خود دانید.
  • صبا مازندرانی ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است... درود و رحمت خدا بر شهدای فلسطین و لبنان و سوریه
  • حمیدرضا ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    خدا شفا بده . این دوستمون طوری حرف می زنه که انگار جناب روحانی حافظ منافع اسرائیل می باشد. دوست عزیر از شما تقاضا دارم قبل از حرف زدن فکر کنید . به خدا بعضی وقتا حرف نزدن از حرف زدن بهتر است . به امید روزی که همه فلسطین آزاد و آباد باشد.
  • محسن ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    یک سوال داشتم:اگه یکی بیاد به زور اسلحه شما رو از خونه بکشه بیرون و بعضی از اعضاء خانواده تون رو جلوی چشمتون بکشه و بعد بره تو خونتون زندگی کنه شما هم هیچی برا دفاع نداشته باشی و صدات به هیچ جایی نرسه چه میکنی؟بدون تعصب جواب بده
  • سرباز ولایت ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    همیشه از خدا خواسته ام مرا به ارزویم " شهادت در راه دین خدا " برساند . حالا تو هر چی دلت میخواهد بگو خشونت طلب !!!!!!
  • محسن مشهدی ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اسلام علیک یا عقیلة بنی هاشم یا زینب کبری سلام الله علیها بعضی ها چه مفت خوردن و خوابیدن بهشون ساخته.وقتی که یک اسرائیلی بی شرفِ پستِ حروم زاده جنایت میکنه میمیرن یک کلمه حرف بزنن.حالا که این خواهر مظلومه ما همچین کار مردانه ای کرده دهنشونو باز کردند و فکر پلیدشون رو نشون میدن.خواهشا عاروق روشن فکری نزنن بعضی ها.اون یکی میگه تو کجای شیعه همچین چیزی اومده.شما اصلا از شیعه چی میدونی؟چقدر مطمئنی که اطلاعاتت کافیه.برام مهم نیست مثبت بزنین یا منفی به این مطلب من.فقط فکر بکنند که دنیای دیگه ای هم هست.بابت تمام حرفهامون مواخذه خواهیم شد.
  • اصغر جوجه ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اکبر خان وقتی میشه فتوشاپش را برای تحریک مردم ساده دل درست کرد چه نیازی به سوریه رفتن داریم؟!
  • هرکی ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    ترور تروراست .اسلام این جورحرکتها راجنایت میداند.به این جوراعمال افتخار نکنید.اگرهم دولت ایران این اعمال راتاییدمیکندکاملادراشتباه است این حمایت حاکی از رفتار دوگانه ی ایران بامسله ی ترویسم است..بس است این همه بدعت
  • حجت ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    راست میگه خو عکسای نشاط آور هیروشیما و ناکازاکی و ویتنام بگذارین تا معنی صلحو بفهمیم
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    فقاهت و اجتهاد فردی است و بدعت گزاران در دین فقاهت را تقلیدی و پرسش و پاسخی کردن، اصول دین اسلام را تحقیق و پژوهش کن که وظیفه است، خودت به فقاهت فروع دین می رسی. انشاالله
  • ایرانی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    من هم مخالف خشونتی هم که ایران گسترش می دهد اما این فرق می کند این دفاع است دفاع در برابر متجاوز مثل اینکه بگویی چرا همت رفت جان گرفت و جان داد می شود گفت چرا.
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اسرائیلی ها باد کاشته اند و طوفان آن ها را درو خواهد کرد - جهاد دری از درهای بهشت است - خدانکند هیچ ملتی در خانه با دشمن در گیر شود که خوار می شود - مقاومت از روی ناچاری یک زن را برای آزاددی سرزمینش از دست غاصبین در منطق شما ترور است خدا شفایت بدهد - البته امثال شما در تاریخ ایران یک بار کشتن مغولان را با همین فرهنگ پذیرا بودند این صفت از ایرانیان دور باد
  • جلال ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    درود برشما که دنبال حقیقتی 5 جلد کتاب ترجمه وتالیف بنام یاران پیغمبر را بشناسید نام نویسنده اش یادم نیست اگر پیدا کردی خیلی کمکت میکند ضمنا با مطالعه و غور در نهج البلاغه و بخصوص تاریخ صدر اسلام دید قوی پیدا می کنی و بسیاری از تردیدها برطرف میشود موفق باشی
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    برو برو دستت رو شده مثلا شیعه
  • جلال ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    این همه گفته شد باز همان استدلال نرود میخ آهنی درسنگ
  • علی ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    مشرق خجالت بکش!!!!که چی؟؟؟؟سانسور میکردی لااقل امثال شما چهارچوب انسانی و خبری و فراموش کردن
  • arian ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    با سلام اون اقایانی که از کمک به گروههای تند رو فلسطینی دفاع میکنند باید پاسخ گوی عملکرد حماس در سوریه هم باشند که در قصیر رو در روی حزب الله جنگیدند.تا جایی که محمود الزهار با مشعل مشکل پیدا کردو جداگانه به مصر رفت . سوگند به شرف تمامی رادمردان عالم که اگر حماس یک میلیون اسراییلی کشته بود هم با این کار اجر خود را شست .تمامی عالم فدای یک تار موی شیعه و دلیر مردانش در جنوب لبنان گردش کاینات به تکوین و اراده ولایت مهدی است و نایب بر حقش سید علی سید و مقتدایم درود پاکان عالم بر او و یگانه سردار پیکار ولایی سید ما و عزیز ونور دیده ما حسن نصرالله
  • كاظم ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    تو كه جرات نداري حتي نامت را بگويي چگونه دم از لطف و مهربوني ميزني همين شما ها بوديد كه يك خانواده رو در يك شب زمستوني توي سال 28 توي ابرقو با كلنگ و لبه بيل به شهادت رسونديد رگر راست ميگي براي اين چه جوابي داري بگي يهود پرست.
  • منصور ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    به نظر بنده بمب گذاری در اتوبوس کار صحیحی نیست .ترور در اسلام وجود ندارد.آن هم مسافران اتوبوس که شامل زن و کودک هستند .ما مرد جنگ در میدانیم. در جنگ ما نیز بایستی مرام اسلامی ما دیده شود
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    این اظهارات نتیجه روی کار امدن دولت تدبیر و کلیده
  • SEYED ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    کشتن خوب نیست ولی با قومی که قرنهاست شهره اشغالگری و کشتار مردم بیگناه هستند واز این کار ابایی ندارند جایز است
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    این عملیات های انتحاری چه فایده ای داشته تا حالا؟ به جز این که مسلمان ها رو خشن نشان میده؟ واقعا این عملیات چه فایده ای برای فلسطین داشته ؟ به جز اینکه اسراییل از ان برای مظلوم نمایی استفاده کرده ؟ فلسطین با این کارها ازاد نمی شه
  • سام ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اقایون خانوما . درسته حق با شماست اما یک مسئله اینجا گم شده .ایا اون بنده خدایی که عملیات انحاری کرده و چند نفر رو کشته اون چند نفر چه کسانی بودند ایا نظامی بودند یا غیر نظامی و مردم معمولی .اگر به جرم یهودی بودن اینکار رو کرده که تکلیفش روشنه اما اگر نمیدونسته تکلیف چیز دیگه است .اون خودش رو از بین برد بخاطر هدفش محترمه .اما چه کسانی رو کشت. ایا همه یهودیها و اسرائیلیها متجاوز هستند .یا بنا به اجبار متجاوز میخوانندشون .ایا یک دختر بچه اسرائیلی متجاوزه؟ ایا یک پسر بچه 1 ساله اسرائیلی ؟ متجاوزه بابا یه نگاهی به دورو برتون بندازین
  • abbas ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    در پاسخ به برادر ناشناس باید گفت که علم وفهم اصول به تنهایی منجر به در ک تکلیف و فروع نمی شود صرف اینکه بفهمی توحید چیست به تو یاد نمی دهد که چگونه نماز بخوانی و روزه بگیری باید این احکام را از دل آیات و روایات استخراج کرد که نیازمند توانایی در تفسیر علوم مختلف اصول و درایه و مانند آن است . البته هرکس به این فنون وارد شد و توان پیدا کرد می تواند تکالیف خود را از منابع کشف کند ولی برای کسی که به این علوم آشنا نیست و از طرفی امکان وفرصت این کار را هم ندارد راهی به غیر از تقلید باقی نمی ماند. مانند تبعیت انسان از هر متخصص دیگری در علوم مختلف.
  • میلاد ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    روحش شاد.
  • یا علی ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    خدایا از شر این خوارج به تو پناه میبرم. گور بابای رژیم صهیونیستی و سرانش.ولی آخه بمب گذاری وسط مردم غیر نظامی که بینشون حتما بچه هم بوده چه افتخاریه؟ کشتن زن و بچه بی دفاع هرجای دنیا کار غیر انسانی هست.هرکسی انجام بده..این رفتار شما انسانی نیست.
  • علی رضا ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    گریستم و چه ذردناک گریستم. بخاطر ظلم به انسانیت گریستم. بخاطر مظلومبت اسلام گریستم. بخاطر دفاع بد بعضی دوستان از اسلام گریستم. بخاطر تفرقه مسلمین گریستم. بنظر شما اگر مسلمین جهان وحدت داشتند و نه مثل الان تفرقه بینشان حاکم نبود ، آیا شاهد این چنین صحنه هایی بودیم...
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    شماها اصلا میدونین چطوری اسرائیلیها اومدن فلسطین؟ خود عربها باعث شدن و گولشونو خوردند!
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    بله. همشون متجاوزن
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    ما مسئول گمره شدن اونها نیستیم ما وظیفه داشتیم به آنها کمک کنیم و کردیم
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    تو جنگ آبنبات پخش نمیکنن، اگه خیلی نگران بچه هاشونن برن به همونجایی که ازش اومدن. تو نمیخواد دایه داغ تر از مادر بشی...!
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    احمق
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    تو جنگ نخودچی کیشمیش پخش نمیکنن..
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    این که اینکار رو نکرده همه رو یجور ندونین
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اینکه یه تکونی بخوری
  • علیرضا ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    در جواب ناشناس اسلام نشناس،اولا گفتی این حرکت تروریستیه خواستم محضر مبارک بپرسم شما چند سال از عمر مبارک وشریفتون(؟) رو در مکتب اهل بیت صرف تلمذ نمودین که فتوا صادر میفرمایین؟احتمالا رساله هم حضرت مستطاب دارن دیگه انشاا..؟اون وقت دقیقا از کدوم کتاب و کدوم سیره اهل بیت این مطلب بر شما مکشوف شد و فقه شیعه بچنین نظر درخشانی مفتخرشد؟ ثانیا حرف از غیرت زدی ولی غافلی از غیرت! و هنوز نفهمیدی غیرت مرد و زن نداره هر مسلمونه آزاده ای غیرت داره که اگر مردش کوتاهی کرد از دوش زنش ساقط نمیشه و احسنت به این زن که از هر مرد بی عملی باغیرته!!! ثالثا هنوز درک نکردی که بنا بفرمایش امام(ره)"ما مامور به تکلیفیم و ونه نتیجه"که از قضا از این دست عملیات شهادت طلبانه بزرگترین پیروزیه چون پیامش اینه که فلسطین و مردمش زندن و شرف و آزادگیشون رو با زندگی دنیوی با ذلت معمله نمیکنن. اینارو که گفتم هر کسی باید تو وجود خودش داشته باشه وگرنه عمرا صد سال اگه بفهمه.
  • گمنام ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    الله اکبر
  • tt ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    یه سوال مگه اونا بچه هاشون رو نمیکشن ؟ اون پسربچه رو یادتون میاد تو بغل باباش تو خیابون کشتنش بعد از اون پدره دیوونه شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطور بچه های اسرائیلی گناه دارن !!! ولی بچه های فلسطینی نه !!!! اونا وقتی بچه های فلسطینی رو میکشن به این فکر میکنن که این بچه ها گناهشون چیه ؟؟؟
  • عاقل ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    من آدمی هستم که به جای پریدن روی مین آن را خنثی می کنم... کجا خدا گفته عملیات انتحاری انجام بدید؟؟؟؟ حتی گفته اگر زمین بر شما تنگ آمد هجرت کنید....واقعا برا همتون متاسفم.....!!!!! به این میگین شهادت؟؟؟؟
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    عزیزم بحث را شیعه و سنی نکن امام حسین را شیعیان بی ولایت کشتند سنی هم شیعه بی ولایت دارد هم شیعه با ولایت بحث شیعه و سنی اختلاف افکنی مورد نظر غرب است همه مسلمانیم بحث سر مسلمان نماهای احمق و مسلمان واقعی است نه شیعه و عزیزان سنی
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    آخی همه بگین مظلوم اسراییل . بهتره تو اینترنت یه سرچی بزنی و عکس کودکان اسراییلی در حال کشتار فلسطینی های بی گناه را ببینی
  • امیر ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    کاش ما هم جرات چنین کاری (به قول بعضی ها خشونت طلبی !!!!! ) را داشتیم شهادت مبلرکش باشه .
  • zendege ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    shayad be nazaresh kare dorosti boode valie be nazer man na baz rohash shad
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    shad
  • حسینیم ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    اسمش زینب احتمالا شیعه هست
  • شیعه ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    وای به حال شما آقای ناشناس طرز تفکرشما رو می بینم تأسف می خورم یاد مسلم بن عقیل می افتم می تونست ابن زیاد رو بکشه ولی چون ترور عمل حرامی بود این کار رو نکرد آیا ابن زیاد سفاکتربود یا اسرائیلی هاابن زیاد بیشترجنایت کرد یا اسرائیلی ها؟
  • ناشناس ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    معمولا در موارد استفاده اکمر بند انفجاری سر بون آسیب از بدن جدا می شه این موضوع در همه موارد از این دست گزارش شده.
  • مهاجر ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    جناب ناشناس از لحنت خوشم اومد....خیلیا توهین کردن به نظرات مخالف.اما شما نه.من هم کاملا با نظرات جنابعالی موافق نیستم.آیا بهتر نبود این خانم بمب را به جایی متصل میکرد یا کار می گذاشت تا زنده بماند؟؟برای او که به منطقه به آن مهمی آن هم با بمب نفوذ کرده بود این امکان پذیر بود.نفس عمل پسندیده است اما روش آن نادرست.این خانم اگر زنده می ماند می توانست تجربیاتش را به همرزمانش انتقال دهد و باعث پیروزی های دیگر نیز شود.اما متاسفانه شهادت طلب بودن بدون در نظر گرفتن پیروزی در جنگ مانند قیام توابین پس از حادثه عاشوراست که مسلما اشتباه است.
  • مهاجر ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    موافقم باهات داداشم
  • احسان ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    شهید؟ به این مدل مُردن نمیگن شهادت! میگن مرگ بی هدف ... 18 سالش بود. میتونست زنده بمونه و با درس خوندن صدای اعتراضشو به گوش همه برسونه! بی خودی خودشو تیکه تیکه کرده که چی بشه؟ مگه ما شیعه ها روال شهادتمون مثل وهابیاست؟ چطور وهابی میترکه میگن تروریست! شیعه بترکه میشه شهید؟ واقعا براش متاسفم که بی خودی خودشو به کشتن داده ...
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    آقایون چرا توهین می کنید این سوالی است که برای اخیلیها مطرح هست من با این کار کاملا مخالفم کدام یک از شهدای ما را سراغ دارید که در عین اینکه عاشق شهادت بودند ولی به زندگی هم عشق می ورزیدند و هیچ وقت دست به خودکشی نزدند مردانه جنگیدند و شهید شدندامام حسین علیه السلام به هیچ یک از اهل حرم خود اجازه شرکت در جنگ را ندادکه اگر می داد حضرت زینب ساکت نمی نشست متاسفانه ما در دین افراط می کنیم این سوال من هم هست فرق کار این خانم با خودکشی چیست کجای دین و اسلام و تاریخ اسلام دیده ایم که مسلمانان چنین کاری کرده باشند این خانم 3 صهیونیست را کشت ولی آیا می دانید با این کارش مسلمانان را تروریسم نشان می دهند تبعات این کار بیشتر از ثواب است
  • آتنه ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    زينب جان شهد شهادت را نوشيدي گواراي وجودت. واي از اين کوردلان زبان نفهم که معني عزم تو را درک نمي کنند...
  • ساام ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    سلام بر فرزندان زینب کبری شهادت گوارای وجودت عزیزانی که این عمل را خشونت طلبی میدانند ..لطف کنند صفحاتی از هزاران کتاب بیدادگری فرزندان صهیون را بخوانند... صلح طلبی تسلیم با ذلت نیست
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    روحش با حضرت صدیقه طاهره محشور باد.
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    این کارش سودی نداشته به غیر از اینکه خودش رابه کشتن داده
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    درجواب علیرضا خان!= فرمودید ناشناس اسلام نشناس پس بدانیدبنده دکترای علوم دینی دارم .ضمنا فرزند شهید هستم و خود نیز جانباز! ما مردانه در رویاروی دشمن میجنگیم.در اصل مبارزه با دشمنان اسلام هیچ خدشه ای نیست.صحبت برسر چگونگی مبارزه است.اسلام با هرگونه روش مخالف است.پیامبر قطعا اینگونه مبارزه نمیکرد و ما هیچ نشانی از روشهای نامطلوب نه در قول و نه در فعل و نه در سیره معصومین نمیبینیم. بازهم خود دانید.دوست دارید باز توهین کنید!.
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ان تنصر الله ینصرکم
  • بی نشان ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    سلام جناب مهاجر! در چنین عملیاتهایی بهترین حالت اینه که بتونی بمب را کار بگذاری و پس از دور شدن منفجر بشه ولی برای چنین شرایطی که احتمال صد در صد دستگیری و شکنجه های شدید و احتمال تخلیه اطلاعاتی و شستشوی مغزی با مواد روانگردان و یا کار گذاشتن ردیابهای ماهواره ای فوق پیشرفته در بدن برای هدایت موشکهای هدایت شونده و یا رهگیری توسط هواپیماهای بدون سرنشین هست یه سوپیچ انفجار دستی هم میگذارن. خبر را که دقیق بخونید میبینید که این خواهر شجاع و شهیدمون کاملا طبق نقشه سعی کرده بیشتر نفوذ کنه ولی شناسایی شده و بهترین کار را کرده است البته بنده به نظر همه دوستان احترام میگذارم و امیدوارم خدا نعمت امنیت را از کشور عزیزمون نگیره.
  • بی نشان ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    سلام و احترام اینکه بدون سنجیدن جوانب بحث را احساسی کنیم درست نیست! دست یافتن به مقامات رده سوم اسراییل هم برا اینا غیر ممکنه چه برسه به مقامات ارشد! بعد هم بچه صهیونیسته بی گناهه ؛ پدر و مادرش که از کشتار مسلمونا و غارت اونها به اینجا رسیدن چی؟ ضمن اینکه اونها در تربیت و تعالیمشون به همین بچه ها از الان دارن بهشون یاد میدن که با مسلمون و مسیحی چه بکنن! فیلم شکارچی شنبه به همین پرداخته بود لذا کسته شدن بچه اسراییلی که دردناک هست ولی مقصر اصلیش ظلم پدر و مادر همون بچه هست که غاصب هستند. بچه ها لطفا درباره صهیونیزم بیشتر مطالعه کنیم؛ خواهش میکنم چون اسم از کربلا و امام حسین اومد پیشنهاد میکنم کتاب کربلا مبارزه با پوچی ها اثر استاد طاهرزاده را بخونیم خیلی دید بصیرتی را بالا میبره
  • بی نشان ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    سلام احسان جان نظرت قشنگ به نظر میرسه اما به نظر من اون تعداد اندک فلسطینی با غیرت دیگه وقتی برا این کارا ندارن دیگه چیزی از فلسطین باقی نمونده در ضمن اون فقط برا فلسطین شهید نشده بلکه میدونه که چیزی از فلسطین نمونده و اسراییل بعدش میره سراغ مسلمونهای دیگه باید بدونیم که همین عملیاتها باعث میشه که مردم اسراییل فشار بیارن به دولتشون که فعلا شهرک سازی را متوقف کن! و تابحال این اتفاق افتاده ضمن اینکه اگه واقعا جهان اسلام یکپارچه و متحد حمایت میکرد اونوقت بله این کار نیاز نبود و میشد خود کشی
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    شاسکول محترم اینا هم بلد بودن با کلاش بجنگن اما کلاش در برابر تجهیزات فوق پیشرفته اینا به هیچ کاری نمیاد اتفاقا صهیونیست ها دقیقا فقط از همین شیوه جنگه که میترسن و مستاصل هستن در برابرش واسه همین نوع بدلیش یعنی عملیات انتحاری رو بوسیله وهابی های تحت تسلط خودشون رواج دادن تا این ابزار رو از دست نیروهای مقاومت در سراسر دنیا و به خصوص جهان اسلام بگیرن
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    این خانم حتی اگر بر فرض محال زنده از آن معرکه خارج میشد زیر شدیدترین شکنجه ها و هتک حرمت ها به شهادت میرسید.
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    حضرت مرجع لطفا رسالتون رو هم ارائه بفرمایید استفاده کنیم شما غلط میکنید ندانسته از جانب شرع اسلام صحبت میکنید اگر این کار خودکشی است کار حسین فهمیده چیست؟ در ضمن در اسرائیل هیچ شهروند غیر نظامی وجود ندارد. همه به شکل مداوم و دوره ای در اختیار ارتش قرار دارند
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    بچه اسرائیلی هدف نیست اما ممکنه تو جنگ کشته بشه مسئولیت اصلیش هم با پدر و مادرشه که به سرزمین و خانه دیگران هجوم بردن و به زور اسلحه اشغالش کردن تو اگه کسی توی جنگ بچشو ور داره بیاره اسلحتو میندازی پایین و تسلیم میشی یا در میری و خاکتو میدی دست اون مهاجم؟ ما با انسانی ترین شکلی برایمان ممکن است با آنها میجنگیم. در برابر آپاچی هایی که فقط بچه های ما را هدف قرار میدهند ما تا بتوانیم فقط سراغ نظامی ها یا شهرک نشین های مسلح میرویم اما هیچ دلیلی برای دست کشیدن از خاکمان و مبارزه نکردن به خاطر آن موجه نیست. دیدی کی میخواد جواب بده استاد؟ البته مطمئنم پاش بیفته تو حرف تو هم خیلی وطن پرستی اما امان از روزی که محک تجربه آید به میان.
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    این ناشناسی که فتوا داده اصول رو بشناس خودت به فقاهت فروع دین میرسی انصافا از صاحبان دل های خجسته بوده
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    مثلا شیعه احتمالا بهایی یا یهودی خود رسول الله چند جا دستور ترور داد و مسلمانان اجرا کردند. حالا میخوای تاریخ اسلام رو یاد ما بدی؟ جالبه که بعضی از این ترورها هم علیه جهود ها انجام شده
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ما سوریه هم میریم شما کجا جرات دارین برین؟ جرات معرفی کردن خودتو داری؟
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    بدعت حرف تو بهایی زاده یهودی صفت است. برای دین خودت تعیین تکلیف کن نه اسلام. حرف ابلهانه ات مثل این است که بگویی قتل قتل است چه پلیسی که قاتل را میکشد چه قاتلی که پلیسی را میکشد هر دو محکومند. شیره بلاهتت را برای سر هم مسلکانت نگه دار
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ببین موضع خود سید حسن چیه
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ترور در اسلام وجود دارد به خصوص در شرایطی که شما مورد حمله و غصب قرار گرفته باشید
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    فایدش این بوده که پیشروی اسرائیل و کشته شدن تعداد بیشتری بچه فسلطینی رو کند کرده همین کافیه
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    وای وای وای نه بابا؟ پس اون گروه های هاگانا و امثال اون مشغول گول زدن عربا بودن نه ترکوندشون هان؟
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    نه بابا شما هم شیعه ای؟ یا بهایی و یهودی هستی؟ با درس خوندن میتونست صدای اعتراضشو به گوش همه برسونه؟ چند سالته؟ تو کدوم دنیا زندگی میکنی؟ این همه فلسطینی تحصیل کرده صدای اعتراضشونو به کجا رسوندن؟ خدا اگه صلاح میدونه ذره ای عقل عطا کنه
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    سود و زیانش رو از رفیقای صهیونیستت بپرس جوابتو میدن
  • علیرضا ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    در جواب ناشناس دکترای علوم دینی،فرمودین جانبازین و فرزند شهید پس احترام شما واجبه و بر همه ی ما فرضه،اما و صد اما؛ اولا شما که درس عملی غیرت و شرف رو در مکتب امام(ره)با بالاترین نمره گذروندین و مفتخر به مدال جانبازی شدین این شما باید باشین که به ما تذکر بدین وبفرمایین که«غیرت مرد وزن نداره!» ثانیا:فرمودین دکترای علوم دینی دارین،بسیار هم خوب اما مجتهد جامع الشرایط نیستین که فتوای حرام و حلال صادر بفرمایین؟! ثالثا:در متن این خبر اومده که «او توسط پلیس شناسایی شد و مورد حمله قرار گرفت اما بلافاصله خود را در میان مهاجمین منفجر کرد و با تکه‌های استخوانش پیکر ده ها اشغالگر صهیونیست را درید.»پس ایشون در بین جاعت غیر نظامی عملیات انتحاری انجام ندادن و کوچکترین خدشه ای به این شهیده ی پر افتخار وارد نیست و خواهشا نگین که ما باید رو در رو بجنگیم،این خیلی سخیف و دشمن شادکنه که ما عملیات استشهادی در بین افراد نظامی دشمن رو به این دلیل واهی بر خودمون حرام کنیم مخصوصا جاییکه یه جوون فلسطینی جز سنگ چیزی برای دفاع از شرفو عزتش نداره و اینطوری میتونه ترسو بجونه صهیونیستهای غاصب بندازه که در هر لحظه از سرزمینش احساس عدم امنیت کنن. رابعا:جواب این سوال رو باید از مرجع تقلیدش پرسید که بهتر از هر کسی میتونه احکام دین و فقه رو معمولا بعد از سی چهل سال درس خوندن استنباط کنه پرسید که "آیا عملیات استشهادی در بین جماعت غیر نظامی که غاصبن و بزور سرزمین یک ملت رو به یغما بردن و شریک و کمککار ظلم ظالمن که اگر نبود ملت متجاوز دولت متجاوز بوجود نمی آمد،مجاز است یا غیر مجاز؟" برادر عزیز و ارجمند ما حتی اگر جانباز باشیم و فرزند شهید و حتی اگر دکترای علوم دینی هم داشته باشیم نباید تفسیر به رای کنیم و باید به اهلش مراجه کنیم چرا که فرمود:«پس چرا در هر فرقه ای از آنان،دسته ای کوچ نمیکنند تا در دین آگاهی پیدا کنند؟»(سوره مبارکه توبه آیه 122) و براساس فرمایش امام زمان(عج)که فرمودن:«و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی رواة احادیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجة الله»(و در پیشامدها-و مسایل دینی-به راویان حدیث(فقیهان جامع الشرایط)مراجعه کنید که آنان بر شما حجت و راهنمایند و من حجت خدایم.) و در نهایت در پیشگاه داور حکیم در سوال روز قیامت ما تنها باید برای انجام و یا ردّو اثبات هر عملی حجت شرعی داشته باشیم تنها و تنها.والسلام.
  • امین ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ان تنصروا الله ینصرکم واوش رو انداخته بودی!!!! جمع مذکر مخاطبه
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ابن زیاد به حرمت اینکه مهمان بود و دعوت شده بود جان بدر برد تا انگ نامردی بر نزدیکان اهل بیت نماند وگرنه با هلاکت ابن زیاد مسیر تارخ میتونست عوض بشه
  • امین ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    از نظر من این کار درستی نیست چون باعث نابودی خود فلسطینی هاهم می شود در مبارزه با دشمن باید تمامی جوانب را در نظر گرفت تا در حالی که بیشترین ضربه به دشمن وارد شود کم ترین آسیب هم دیده شود انجام این حرکت به معنای اتخاذ شیوه ی درست مبارزه نیست امام خمینی (ره) در مبارزه با رژیم طاغوت هیچگاه جنگ مسلحانه را اتخاد نکرد ووارد گروهک هایی که جنگ مسلحانه می کردند نشد بلکه از راه فکر واندیشه پیشرفت وبا مبارزه از این طریق باعث نابودی طاغوت وبه وجود اومدن جمهوری اسلامی شد. فلسطینی ها نیز باید بدانند که با جنگ مسلحانه تنها از تعداد خود می کاهند بلکه آنها در عرصه ی جهانی باید تلاش کنند تاچهره اسرايیل را به جهانیان نشان دهند واز این طریق موجب نفرت جهانیان از این غاصبان شده وزمینه ی بیرون راندن آن ها را از سرزمین خود فراهم کنند البته نقش دیگر مسلمانان در این جریان کم نیست
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    این کار یک ترور وحشیانه بود
  • نا شناس ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ای یک جنایت وحشیانه بود
  • شیعه ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ؟یک سنی سلفی مسلک عملیات انتحاری انجام دادو شهید لقب گرفت؟ ودرجایی دیگر یک سلفی خودشو بین زائران امام حسین منفجر کرد و تروریست لقب گرفت؟ چرا برخورد دوگانه ائمه اطهار همه ترور را را رد کردند حتی درمورد بدترین افراد مخالفت خود را دربرابرترور (حتی دشمنان اسلام)نشان دادند و ترور رامضمون شمردند ترور در هر صورت اشتباه و گناه است شیعه اهل بیت اهل نامردی نیست اعمال این سلفی ها را به شیعه نچسبانید سرهای وهابی و سلفی ها را باسرهای مطهر شهدای کربلا قیاس نکنید فقط می گم ازخدا بترسیدازقماش همین سلفی ها هستند که می گن خون شیعه حلاله وشیعه رو بدتر ازیهود نصاری می دانندشیه رو می کشن به نیت قربه الی الله همونطورکه سرمولامون و جدا کردن به فتوای ضرقاوی ملعون که شیخ اعظم همین فلسطینی هاست ومراسم دست بوسیش توسط اسماعیل هنیه توجهان پخش شد چرا نظرمنو چاپ نکردین؟؟؟حرف حق تلخه ؟ نمی شه چاپ کرد
  • خودم ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    لایک داری عزیز یه عالمه.......
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    واقعا از خوندن نظرات دوستان و طرز فکر غلطشون آدم شرمگین میشه...!
  • شیعه ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    آقای ناشناس به من تهمت بهایی یهودی بودن رو زدی دراین مورد به خدا وجدم واگذارت می کنم اما درمورد روایات ترور همشون ضعیف السندند وابوهریره ملعون نقل کرده ازنظرعلم رجال شیعه ضعیف السند هستندولی ازنظرعلم رجال اهل سنت خصوصا وهابیون وسلفی ها قوی السند هستندوازهمین روایات ضعیف که هم پیاله معاویه وعمرنقل کردن فتوای عمل انتحاری وبه خاک وخون کشیدن شیعه رو میدن
  • زهرا ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    کیه که منفی داده؟ آیا جز الله خدای دیگری میشناسی؟
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    مسخره تویی بی غیرت
  • یک انسان ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    متاسفم، فقط میتونم بگم متاسفم! همه پاسخ ها این بود که اونا بچه ها و غیر نظامی ها رو می کشن، ما هم میایم بچه های اونارو می کشیم! پس ما هم هیچ فرقی نداریم با اسرائیلی ها! این کار چه فایده ای داره؟! جز اینکه وجه ی اسلام خراب بشه با کشتن مردم غیر نظامی و عملیات های انتحاری؟! جز اینکه ارتش اسرائیل هم برای تلافی بیاد 4تا موشک بندازه تو خاک فلسطین و بجای 3 نفر 300 نفر بیگناه دیگه کشته بشن؟! جز اینکه حس انتقام جویانه دوطرف بیشتر بشه و دست به عملیات مشابه بزنن؟! جز اینکه اون دختر خودشو به کشتن داد در حالی که میتونست با مؤفقیتش در زمینه های دیگه حتی با تداوم نسل فلسطینی ها کمک بهتری به کشورش بکنه؟! الان شماها به چیه اینکار دارین افتخار می کنین؟ الان اسرائیل چه ضربه مهلکی خورد؟! الان اسرائیل تضعیف شد؟! الان اسرائیل محو شد از روی کره ی زمین؟! الان اسرائیل داره از سرزمین های اشغالی عقب نشینی میکنه؟! بخدا حق میدم که اجازه نمیدن انرژی هسته ای داشته باشیم! چون با این توجیهاتی که دوستان می کنن میرن بمب اتم میسازن، اونوقت هرکی ساز مخالف زدو باهاش دشمن بودیم، از کوچیک بزرگ میکشیم و توجیهات هم مثل نقل و نبات هست! از تو نمیخواد دایه داغ تر از مادر بشی گرفته تا کتاب های پیشنهادی دوستان برای مطالعه!! تورو خدا از این جور کارها دفاع نکنین! همه جای دنیا عملیات انتحاری و کشتن غیر نظامی ها رو بدون هیــــــــــچ دلیل محکوم میکنه! اینجور مواقع به دینمون هم عمل کنیم بد نیست! مشرق بچاپ، شاید شماها عوض بشین یکم!
  • اول کامل بخونید فکرکنیدوبامنطق جواب بدید ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    وای بر عقیده ما یاد روایتی افتادم که می گود در هنگامه ظهوربه تعداد خوارج نهروان ازلشگرایرانیان همراه امام زمان به اشان خروج می کنن وبا امام زمان می جنگندوامام یک نفر ازآنها رو زنده نمی زارن آخه چرا اینقدر سطحی به دین نگاه می کنید چرا تعصب دارید؟ ما باید سیره عملی اهل بیت روببینیم وبهش عمل کنیم شاگرد مخلص امام حسین(ع)حضرت مسلم بن عقیل وقتی می تونستن بصورت ناگهانی یا بقول معروف ترور وار ابن زیاد رو بکشن واین جرسومه فساد رو ازبین ببرن تا جنایات کربلا پیش نیاد تا سرهای پاکترین افراد عالم برروی نی نره تا ناموس آل الله شهر به شهرگردونده نشه....می تونست ابن زیاد وبکشه تا این اتفاقات نیفته تا حکومت دوباره به اهل بیت برگرده تا بنا به روایات فرج صورت بگیره و جهان پر ازعدل بشه می تونست بکشه تا فرج عقب نیفته تاظهور حضرت حجت ولی نکشت واون اتفاقات افتاد می دونید چرا؟چون ترور جزو سیره اهل بیت نیست چون ترور تو آموزه های شیعه نیست شیعه مثل امام حسین ویاراناش حتی باتعدادکم مردانه می جنگند تاخون برشمشیر پیروز بشه شهید می شن ولی دست به ترور ونامردی نمی زنن این آموزه عملی ماست خجالت بکشید اگر راست می گید یه نفرجوابمو منطقی بده کجای شیعه کدوم معصوم کدوم عالم کدوم مرجع تقلید عمل انتحاری رو جایز دونسته کدوم شیعه یی این کار رو کرده اهل بیت بارفتارعملی شون شیوه زندگی رفتارعمل و جهاد رو به ما یاد دادند دست این خانم سلفی به شیعه نمی رسید که رفته تو یهودی ها عمل انتحاری انجام داده اگردستش می رسید می رفت تو حرم امام حسین این کار رو انجام میداد من نمی گم نباید ازحماس دفاع کرد بلکه باید دفاع کرد چون اونها دارن بادشمن مون می جنگن تا وقتی بادشمنمون می جنگن باید ازشون حمایت کنیم این حرف من نیست این جمله خرجواب امام خمنی بود به فردی که دراین باره ازامام خمینی پرسیده بود مادشمن اسرائیلم وبه حماس وتمام گروه های درگیر باسرائیل کمک می کنیم ولی باهرعمل حرام وترور وانتحاری مخالفیم چطورحزب الله لبنان شیعه با4هزارنفر می تونه تن به تن باسرائیل بجنگه ومردونه بکشدشون و عقب بروندشون ازجنوب لبنان ولی حماس باسلاح ونیروی200هزارنفری وجمعیت 2میلیون نفری نمی تونه این به غیرت ومردونگی شیعه برمی گرده پس تعصب به خرج ندیم و منطقی باشیم بااسرائیل باید جنگید ازحماس باید حمایت کرد ولی نباید ازعمل حرام ترور وعملیات انتحاری حمایت کردی نباید یه سلفی سنی رو باحضرت زینب مقایسه کرد نباید باشهدای کربلا مقایسه کرد نبای باسرهای پاک شهداقیاس کرد قیاس درشیعه حرامه به فرمایش امام صادق نباید واژه نارأیت و الا جمیلا رو در بارش بکار برد آیا شما که اینو می گی واقعا مثل حضرت زینب جز زیبایی چیزی ندیدی؟؟؟
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    اگه درست مطلبو بخونید میفهمید که 3نفر کشته شد
  • منصور ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    به نظر بنده ترور های بی هدف مثل بمب گذاری در اتوبوس و غیره علاوه بر صحیح نبودن این امکان را به صیونست ها می دهد.تا مضلوم نمایی کنند.یکی از دلایل پیروزهای حزب الله خون ریخته شده کودکان مضلوم بود که در مقابل دوربینها به نمایش در آمد و فشار بین الملی(مردم نه حکومتها) باعث شد تا اسراییل متوقف شد.مگر برای خداوند نابودی کفاری مثل یزید سخت است.ما دیدیم که خداوند چگونه صدام وصدامیان را به خفت کشاند.پس به نظر من ما بایستی درست عمل کنیم
  • زهرا ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    شیعه ی عزیز مهم هدف ونیت انسانه ببین تو عراق چه کسانی کشته میشن وتوی اسرائیل چه کسانی؟ منهم شیعه هستم وبدون تعصب هم هیچوقت تصمیم بی خردانه نمیگیرم کار این بانوی مسلمان بی نهایت خردمندانه بود چون پیاده نظام "شیطططططان" را به هلاکت رسانید میفهمی شیطان توی دنیای مادی کیه؟
  • حقگو ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    دوست عزیزی که دفاع از حقوق خود راخشونت طلبی می دانی سلام .وقتی صدام به کشور ما حمله کرد ، باید چه کاری با سربازان او انجام می دادیم .آیا سخنرانی می توانست سربازان او را به عقب نشینی وا دارد. سرزمین فلسطینی ها توسط صهیونیست ها اشغال شده .آیا سلاحی برای جمگیدن با اف 14 و تانک مرکاوا دارند؟ برای آنها راهی برای دفاع از حق خود نمانده و گرنه هیچ سرمایه ای برای انسان با ارزش تر از جان او نیست و حاضر نیست چیزی را با جان خود عوض کند. حالا باید دید صهیونیست ها با این مردم چه کرده اند که دست از جان خود شسته اند.
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    گل گفتی عزیز
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    برو بابا
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    این کار مسلمونا رو خشن نشون میده؟تا حالا هیشکی جنایات اسرائیل و تصاویر هزاران کودک فلسطینی که توسط صهیونیستا کشته شدن رو ندیده؟ خوب شاید تو ندیده باشی که این حرف بی اساس رو میزنی
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    علیرضا خان و برادر گرامیم! سپاس از احترام شما.خواهش میشه.ما و امثال پدران ما وظیفه امان را انجام دادیم بازهم در میدان هستیم. دکترای علوم دینی اگر در بخش فقه درس بخواند صلاحیت اجتهاد شخصی دارد.اجتهاد یا در حوزه احکام است یا در حوزه نظر و تفسیر مسایل دینی به لحاظ استنباطهای تفسیری و تاویلی.علی ای حال احترام فقهای جامع الشرایط بر همگان فرض و واجب است.سپاس از تذکر حضرتعالی. غیرت دفاع از دین مرد و زن ندارد.بر همگان حمیت دینی وجود دارد لیکن فرض و وجوب جهاد و دفاع طبق ایات قرآن از زنان برداشته شده است و افراد مریض و ناتوانان. صحبت از این نیست که زن نمیتواند جهاد کند صحبت از شیوه و روش مبارزه است کما اینکه حضرت زینب در کاخ یزید آنگونه آبروی اورا برای همیشه در تاریخ برد..به عنوان مثال شما میتوانید با دشمن اشغالگر بجنگید اما حق ندارید به او دشنام و سب توهین به پدرومادر او کنید و مثلا نسبت حرامزادگی بدهید.یا به ارزشهای آنان توهین کنید که فرمود=لا تسبوا ائمه الکفر و لا یسبو ائمتکم..به امامها(سران و ارزشهای آنان) کافران فحش ندهید تا آنان نیز به امامها و ارزشهای شما فحش ندهند. حکم زنان و کودکان فرق دارد که با انفجار انتحاری مثلا در اتوبوس آنان را بکشیم که این کار خلاف قاعده دین است. این زن میتوانسته با تربیت شیرمردان در دامن خود به تربیت سرباز برای آینده فلسطین اقدام بهتری انجام دهد. از اینکه به هرحال شما جزو دغدغه داران دین و دفاع از دین تشریف دارید ستودنی هستید.در پناه خدا باشید.
  • زهرا ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    مشکل اینجاست که نمیفهمی اسرائیلیا اومدن تو وطن این فلسطینی مشکلت اینه که نمیدونی همین بچه های اسرائیلی فردا بزرگ میشنو... البته که نمیفهمی تازه از کجا میدونی اون3نفری که کشته شدن بچه 1ساله یا3ساله بودن؟ اینم1 مشکل دیگه که میخای بحثو احساسیش کنی بابا بیدار شو از این خواب غفلت
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    هی اقا سکوت اختیارکن لطفا
  • بنت ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    باناشناس اول کاملا موافقم.... بصیرت چیزخوبیست
  • دفاع ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    دوستان غیوراینجا جواب شمارادادند....واقعاکه....به سکوت دعوتتون میکنم
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    زشته به خدا.... اصن چ ربطی داشت؟
  • فدایی اسلام ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    آقای نه عاقل یعنی اگه دشمن اومد تو سرزمینت حاضری آواره دیار غربت بشی وکشورتو دو دستی تحویلشون بدی؟ اگر زمین برشما تنگ اومد یعنی زمان طاغوت که خودمونیا تنگش کردن نه متجاوز تو1عوضی بی غیرتی که اعتماد به نفس کاذب داری و1لحظه به نظر چرتت فکر هم نمیکنی و کلام خدا رو الکی تفسیر میکنی احمق
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    که بفهمیدباغیرت ها زیادندواسایش امروزشما به برکت خون شهداست
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    متاسفم براتون
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ازپرچم امریکاتون معلومه
  • حقگو ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    دوست آمریکایی من کسی از شما چند سوال دارم 1- اسراییلی ها در صبرا و شتیلا ، دیر یاسین و...حتی در مقر سازمان ملل هزارن زن،مرد و کودک را قتل عام کردند 2- اسراییل تا کنون علاوه بر این اقدامات به لبنان نیز حمله کرده است و تا بیروت پیشروی کرده و هزاران بچه لبنانی کشته شده است. 3- گروههای ترور اسراییل تا کنون هزاران نفر را کشته اند . اگر از کشته شدن احتمالی یک کودک اسراییلی ناراحت می شوید برای کشته شدن ، آواره شدن میلیون ها نفر چه واژه ای را انتخاب می کنید؟ برای مقابله با مسببان آن چه اقدامی می کنید؟
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    بااین حرفا دین ماضعیف نمیشود....ادامه دهید...مادفاع میکنیم
  • زهرا ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    واقعا نمیدونی ونمیفهمی چرا به وهابی میگیم تروریست وبه شیعه میگیم شهید؟ تو اصلا خدا میدونی چیه؟ معنی شهادت رو بلدی؟ من بهت میگم:کسانی که در راه "خدا" کشته شوند را مرده نپندارید،بلکه آنان زنده اند و... اگه در راه خدا کشته بشی شهیدی مدلش هیچ فرقی نمیکنه داداش حالا به من بگو ببینم؛کسانی که جهاد جنسی رو بهانه ای برای ارضای شهواتشون فتوا میدن،آیا بویی از خدا بردن که بخوایم اسم شهید روشون بذاریم؟ برادر باغیرتم کمی فکر کن
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    شمامگه مطمانی بینشون بچه هم بوده؟
  • زهرا ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    در ضمن در فلسطین اشغالی هیچ زمینه ای برای رشد وپرورش فلسطینیها وجود نداره که بخوادزنده بمونه و با درس خوندن صدای اعتراضشو به گوش همه برسونه! برادر عزیز وهموطن آسمانی ام؛غیرت ایرانی وشهادت طلبیش تو دنیا مشهوره... چرا کمی فکر نمیکنی که چرا اسمت ایرانیه آریائیه؟!؟!
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    من هم برای شمامتاسفم
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    متاسفم براتون
  • حقگو ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    احسان عزیز ،سلام - برای اینکه بدانی چه بر مردم فلسطین می گذرد باید حقارت های آنها را لمس کنی . ملاک به شهادت رسیدن در راه رهبری خدایی جان دادن است.
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    وحشی تویی ودوستای صهیونیست وسرباز شیطانت...
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    وحشی تویی و صهیونیستایی که هزاران کودک فلسطینی رو کشتند
  • زهرا ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    1-او نامش زینب بود وسلفی نبود 2-هدف مهمه،کسی که زائران امام حسین ومولا ابوالفضل رو به کشتن میده تروریسته،وکسی که در راه خدا نظامیان شیطان(فرقی نمیکنه شهروند اسرائیلی باشه یا ارتشی)رو به هلاکت میرسونه شهیده(درست مثل لشکریان امام حسین وپیامبر ودر مقابلش مشرکین وکفار) 3-این دختر نماد شجاعته برای بی غیرتای امثال تو 3-خودم خوووووب میدونم که تو بهایی هستی نه شیعه آره
  • احسان ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    از همتون به خاطر پاسخ هایی که دادید متشکرم! خیلی خوبه که توی این سایت همه میتونن خیلی آزاد همه حرفاشونو بزنن! من تمام جواب هاتونو خوندم و تو ذهنم تحلیل کردم. از همتون تشکر میکنم!
  • احسان ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    زهرا خانم احترام خودتونو نگه دارید. فقط به خاطر قداست اسمتونه که چیزی نمیگم. فکر میکنی خیلی مسلمونی که داری به همه توهین میکنی؟ تو هشت سال دفاع مقدس عراقیا اسیرای مارو شکنجه میکردن، پس چرا ما اسیرای اونارو شکنجه نکردیم؟ چون ما مثل اونا حیوون صفت نبودیم. یه مسلمون و یه شیعه هیچوقت جوگیر نمیشه و از روی جوگیری به کسی توهین نمیکنه! شیعه آدمه و مثل آدما زندگی میکنه ...
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    اي شهادت طلبان آنان كه فكر ميكنند شما خودكشي كرده ايد با انتخاب زندگي ذلت بار چون مردگانند
  • محسن ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    کدوم وطن فروشی منفی داده.؟؟؟
  • علیرضا ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    دلم نیامد این را نگویم که شهیده«زینب عیسی ابوسالم»به جای تربیت چند فرزند،همه فرزندان فلسطین را برای همیشه تاریخ تربیت کرد و این خط سرخ شهادت است که بعلت برکتش همیشه پر ثمر و جوشان است. شخص بنده که تخصصی در فقه شیعه ندارم تکلیفم پرسش از مجنهد و متخصص است،همین و لاغیر!بدون شک هیچ یک از ما از کشته شدن هیچ زن و کودکی چه از صهیونیستهای غاصب و چه از همکیشان مسلمانمان خوشحال و راضی نبوده ونیستیم اما صحبت از بیراه نرفتن ها و رجوع و اطاعت از متخصص دین است.(فارغ از صحت یا عدم صحت آن در وهله ی اول به نظر شخصی خودمان).همین.
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    آدمهای وطن فروش:نمی خواهد این جورری جان بدهید اما مرد باشید مردانگی خود راحفظ کنید ودر مقابل امریکا سر فرود نیاورید
  • محمد ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    اقای مسلمانی که فکر کردی مسلمانی کدوم رهبر اسلامی گفته خودکشی یعنی شهادت.یا حسین یا حسین یا حسین
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    وااااای بر تو که اینقدر سطی نگری اگه همه مسلمونا مثه تو بودن که الان قیامت میشد
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    واقعا برای تو اسرائیلی و یزیدی فرقی نمیکنه؟ به من بگو ببینم ابن زیاد به خانه ای که مسلم بن عقیل در آن بود،تجاوز کرده بود یا مهمان اون خونه بود؟ آیا زینب ابوسالم در خانه ی خودش امنیت وآرامش داشت؟ زینب برای خدا رفت،یاران امام حسین هم برای خدا اف بر مسلمان بی بصیرتی چون تو
  • زهرا ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    حالا برادر عزیز شما به من بگو من چه توهینی به شما کردم؟ اگر هم بد برداشت کردی به بزرگواری خودت ببخش من فقط خوبی هموطنم رومیخوام موفق باشی هموطن
  • علیرضا ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    برادرعزیز!(احتمالا) نمیتونم بگم که باصد درصد حرفای شما موافقم یا مخالف جون بخشیش درسته و بخشیش غلط. اونچه که وظیفه خودم میدونستم و باید عرض میکردم رو در بالا که سایت محترم مشرق لطف کردن و تایید کردن در کامنتهای ابتدایی در چند نوبت بیان کردم الانم چون فرمودین یه نفر جواب منو منطقی بده شما رو برای جلوگیری از تکرار به همونا ارجاع میدم.یاعلی.
  • محمد ب نیشابور ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    :-(
  • جواب ناشناس ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    امام خمینی (ره): رهبر من آن طفل سیزده ساله ای است که .... به یاد شهید فهمیده صلوات. انشاءالله روزی برسد که هیچ مرد نفهمیده ای در این کشور نباشد.
  • محمد ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    آفرین به این شیر زن. ان شا الله شیعه و سنی همو به عنوان مسلمون بپذیرن که ان الدین عند الله "الاسلام".
  • سلطان جم ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    بعضی از عزیزان کامنت ها شون بوی حرف های شریح قاضی رو میده:"ای مسلمین!حسین بر ضد خلیفه مسلمین ، امیرالمومنین یزید بن معاویه خروج کرده،پس خونش مباح است".(قابل توجه کسایی که این شهادت رو خود کشی می دونن).شماها حتما می خواهید فردا بگویید حتما کار شهید بزرگوار حسین فهمیده هم اشتباه بود.پس فردا هم می خواهید بگویید امام حسین علیه السلام خودکشی کرد.فاءین تذهبون!
  • ناشناس1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    زمان ما را باخود برد وشما ماندید
  • علي ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    چه شيرينه شهادت
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    علیرضاخان سلام.نظر تربیت تاریخی همیشگی فرزندان فلسطینت را خوشم آمد.آفرین.دعا بفرمایید.
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    داداش نوبت نميخواد منتظر نوبت نباش بلند شو برو
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    من نميدونم اين كارا چه ربطي به آقاي روحاني داره چرا دنده عقب ميرين
  • هادي ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    خيلي بد كه آرامش و امنيت تو كشوري نباشه و اين مربوط ميشه به دولتمردان و ملتشون كه متحد و معتقد كافي نيستند . خدا را شكر در ايران هرچند گراني هست ولي قابل تحمله و رمز پيروزي ما خودكفايي و اتحاده
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    باجواب ناشناس موافقم
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    خوشا بحالش روحش شاد
  • lمهدی ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    خداوند خودش ÷اداش شهیدان را خواهد داد و در حقیقت باید گفت که مرگ بر منافقین و ظالمین
  • محسن مشهدی ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    وای بر تفکرات سطحی اگه اشتباه نکرده باشم حضرت علی علیه السلام به یکی از یارانشان فرمودند که ابن ملجم مرا خواهد کشت.عرضه داشتند که اجازه بدهید تا او را از بین ببریم.حضرت فرمودند قصاص قبل از جنایت به قول شما مسلم ابن عقیل که شاگرد بدون شک مخلص امام حسین علیه السلام بودند هم مانند ائمه اطهار قصاص قبل از عمل نکردند.اما مختار پس از واقعه عاشورا تمام کسانی که دستشان به خون ابا عبد الله و خاندان مطهرینش آلوده بود را از بین برد.بی آنکه به خود مختار ضرری وارد کرده باشند. حال و وضعیت الان این خواهر مظلومه و تمامی فلسطینیان به همین صورت است.اینها قصاص قبل از جنایت نکرده اند.بلکه نوعی دفاع هست که انجام دادند.
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    جهاد جنسی؟! زهرا خانم فریب تبلیغات را نخور.سوریه کشور سکولار و لاییکه.باید اسلام در آنجا رایج شود.
  • محمد رضا ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    دوست شیعه قتل کشتار ترور اعدام اسلحه خشونت هیچ کدام به تنهایی قابل ارزش گذاری نیست نظام سکولار حقوقی غرب سعی دارد در مورد اعمال بدون توجه به نیات آنها به قضاوت بنشیندو آنچه در این میان واقعا مهم است این است که هر وسیله ای در خدمت چه هدفی است گاهی انتحار در مقام دفاع به کار میرود در حالی که هیچ گزینه دیگری وجود ندارد مانند عمل این دختر فلسطینی اما گاهی انتحار بی دلیل و در مقام تهاجم به کار میرود مثل عاملان حمله به زائرین امام حسین در حالی که گزینه های بسیاری برای رفع اختلافات وجود دارد مقایسه ی دو عمل تنها بر مبنای ظاهر منجر به قضاوت های نا عادلانه در حق طرفین می شود . اگر این دختر یک دختر یهودی یا مسیحی بود قطعا که علیه مسلمانان دست به چنین اقدامی میزد قطعا مدعیان حقوق بشر و مخالفان ترور از وی یک قهرمان جهانی در جهت اهداف انسان دوستانه می تراشیدند
  • محسن ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    اره با این حماقت ها حتما هم پس خواهند گرفت خاکشان را اینکه تو فرانسه یه عده رو بترکونن
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    واااااااااااااای خدا این دیگه چقدر شوته! «محله پرازدحام «تل‌الفرنسیه» (تپه فرانسوی) واقع در شهر قدس»
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    وای وای وای تروریست تروریسته چه فلسطینی چه اسراییلی.من که دعا میکنم هرکی دلش میخواد شهیدبشه بشه هرجه زودترانشاا..جمعیت کشور کم بشه.خدایی حیف نیست باشما بشیم75ملیون؟؟؟!!!
  • سینا ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    جناب ناشناس 1. روش و مکتب جنگی شما برای مقابله با دشمن چیست؟ 2. خود شما آیا آماده ای برای مبارزه؟ 3. درس غیرت و شهادت را نمیتوان در دانشگاه آموخت؟(شما که خودتون متوجه اید) 4. امکانات فلسطینی ها کلاً چقدر است که توان عملیات های نظامی داشته باشند؟ 5. از یک زن که احتمالا جونش به سر اومده و از بی غیرتی مردان در نسبت با دشمن ناامید شده است دیگر چه روشی میماند؟
  • سینا ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    +1000000 به محمد رضا
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام بر شما بی نشان گرامی.... از پاسخ شما ممنونم.نظر شما محترم است، ولی باید به عرض شما برسانم که بمب ها نیازی به عامل بمب گذار برای انفجار ندارند....دقت کنید که برای انفجار نیاز ندارند،نه برای کارگذاری.(موسوم به بمب ساعتی است)در ضمن این خانم هدفش عملیات انتحاری در درون اتوبوس بوده که موفق به نشستن در اتوبوس نشده و مجبور به منفجر کردن خود در میانه راه شده است،پس اصل عمل تفاوت نکرده است.در ضمن اکثر تروریست ها بعد از بمبگذاری متواری می شوند و ماموران بعد از انفجار متوجه بمب گذاری می شوند که بمب گذار به اندازه کافی دور شده است.مانند اتفاقی که اخیرا در بوستون آمریکا افتاد.با این تفاوت که عامل بمبگذاری بعد از عملیاتش در منزلش پناه گرفت و توسط پلیس و نیرو های امنیتی دستگیر شد.
  • حمید ب ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    کی تو رو راه داد خودشو با ما جمع میبنده ساکت یه گوشه بشین صدات هم در نیاد
  • حمید ب ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام دوستان بیوگرافی شهیدعباس دوران رو بخونید جهت اطلاع کسانی که میگن ما توجنگ عملیات شهادت طلبانه نداشتیم اینکارا عرضه می خواد که خیلیا ندارن یکیش خود من
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    جز زیبایی چیزی ندیدی؟؟؟اوف بر تو که امام حسین ع با این تروریستا یکی میکنی.جز بی تمدنی بی وجدانی وحشی گری ...چیزی ندیدم.فدای پیامبرم که پیامبر صلحو دوستی بود فدای مولام که مرد رافت بود .فدای سالار شهیدان که مردانه جنگید و خون عزیزانشو ریختن ولی خون بی گناهی رو نریخت....اینا کجا و دین ما کجا؟!!!!بوسه میزنم بر کلام کتاب خدا که سطر به سطرش درس مردانگی و گذشته...اینقد تندروی های جاهلانتونو با اسلام نپوشونید.
  • محسن مشهدی ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    0 0
    خواهشا دم از دین و دیانت نزنید.همان امام حسینی که جان عالم فدایشان باد هم تجهیزات داشتند به اندازه نفراتشون.که با سپاه یزید به اون شکل وارد جنگی نابرابر شدند.این مردم مظلوم که چیزی ندارند.بیشتر از 65ساله که از نسلهاشون دارن کشته میشن و کسی نیست به فریادشون برسه.بعد تو میگی مردانه بجنگن؟؟مردانگی اینه؟تو از کجا میدونی اونها بیگناه بودند؟ تو چه میدونی که اون اسرائیلی های پست بی شرف چه کارهایی که نمیکنند.مردو مظلومی که در نزدیکی شهرکهای صهیونیستی زندگی میکنند هر روز شاهد حمله های اون سگ صفتها هستند.حالا مردانگی کنند و چیزی نگن؟؟؟؟؟؟؟؟چون باید نظر امثال شما جلب بشه که مردانه بجنگن.خواهشا عینکتون رو عوض کنید.اینجوری حرف میزنید درباره شما فکر بد میکنند
  • روشنگر ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    0 0
    وآنکس که نداند که نداند/در جهل مرکب ابد الدهر بماند. واقعا جهل، تاریکیه بی پایانه حتی یه روزنه کوچیک نور رو هم میبلعه! متاسفانه نتنها از فر هنگ شهادت چیزی نمیدونی بلکه تمایلی هم برای فهمیدنش نداری و حتی بالاتر بهت قول میدم که از مواجه با منطقش ترس داری!
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    0 0
    حمید ب دز حد من نیستی که جوابتو بدم.تورو خدا زد.
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    0 0
    روشنگر.از دور لقوز نخون .شما که فهمیده ای بسم ا...برو فلسطین خودتو بترکون کی میگه نکن!؟
  • بنده حق تعالی ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    0 0
    جالبه کسایی که موافق این کارا هستن از کامنتاشون مشخصه که بسیار بی ادب و خشونت طلب هستن چون به هیچ عنوان تحمل نظر مخالف رو ندارن وپناه میبرن به فحشو وحرفایی که از یک انسان بعیده چه برسه به مسلمان..!اول روی خودتون کار کنید با اسلام اشنا بشید ببینید اخلاق و رفتار برخورد با مردم ...از اولین اصول اسلامه.بعد دم از شهادت و...بزنید.چرا فکرمیکنید هرگناهی که خواستید میکنید بعد به اسم شهادت میرید بهشت و با ایمه محشور میشید؟جدا از اینکه این قبیل کارها درسته یانه
  • الهام ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    0 0
    کلا هدف خدا از خلقت تو چی بوده؟ازجای دیگه میسوزی چرا بی ربط حرف میزنی؟
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    0 0
    بابا محسن غیرت که میگن شمایی؟پاشو برادر من موش ببینی تا چین میدوی
  • سید ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    0 0
    اقا محمد خداروشکر یکی پیدا شد حرف حساب بزنه
  • علی ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    0 0
    به جای این حرفا فقط برای فرج یوسف زهرا دعا کنید دعا کنید!اگر اقامون ظهور کنه.......! برای فرج مولا صلواتی از ته قلب! صلوات!!!!!!!!!!!!!!!!!! یاعلی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس